Dobrý kohout neskáče

0
Dobrý kohout neskáče    3 prosince 2020

Věnovaná.

 VĚNOVANÁ. 
podzim/zima 2020
 
Kdybych žila v jiný době, měla bych svůj malej krámek na jednom hezkým místě na Letný. Se stahovací kovovou roletou, starou zdobenou klikou a s cinkajícíma dveřma.
Vítala bych zákazníky, ptala se jak se máte a povídala si. Vetšinu z Vás bych znala jménem, zvala bych Vás na kafe a něco nepovedenýho, co sem upekla. Znala bych Vaše děti a pro všechny ty malý ušmudlaný prsty bych měla u pokladny skleněnou broušenou dózu plnou slepenejch bonbónů. Na pultu by bylo sklo, o který by cvakaly nehty pokaždý, když bych balila zboží do papíru. To by dětem vždycky svítily oči. Já bych měla každej den hezký šaty, rtěnku a na hlavě pokládanou vlnu. Vždycky by tam byly čerstvý květiny, hezká hudba z velkýho gramofonu a někde vzadu malej útulnej “kamrlík” na ty moje ruční práce všeho druhu.:)
Byla bych taková ta jistota, kam se můžete jít zeptat, když nevíte, kam se přestěhovala trafika na rohu, nebo kde byste mohli nechat kočárek a tašku s nákupem, když byste spěchali pro děti do školy. To místo, o kterým by se pak říkalo, joo ten malej krámek, ten tu byl, co já pamatuju. Bez dravejch loktů, předhánění konkurence a přehnanejch ambicí, jen s vidinou tohohle malýho každodenního štěstí a radosti z práce, která baví. Tam bych myslim byla šťastná. V malým krámku, kde bych každýmu z Vás mohla do očí poděkovat za návštěvu a nákup.
V jiný době.
 
- - -
 
Jenže doba je taková, jaká je. A pro tohle už v ní asi není místo. Nebo možná i je, možná chybí jenom velký odhodláni a důvěra něco takovýho udělat a vydržet.
 
Každopádně. 
 
Už před časem na mě dolehla potřeba nějak poděkovat. Poděkovat Vám, zákazníkům. Těžko to udělám osobně a proto sem se rozhodla poděkovat tak, jak můžu. Jednou celou kolekcí. 
 
Tuhle pozdně podzimní, předvánoční kolekci proto věnuju Vám. Vám a Vašim přáním.
 
 
Moje politika byla od začátku jasná. Až na pár vybraných vyjímek nedoplňovat zboží, nedošívat kolekce a velikosti. Předně proto, že to není v mých silách, pak proto, ze mě to nebaví (:)) ano, upřímně), a v neposlední řadě proto, aby se udržel určitý lesk omezeného množství, který mám sama ráda. 
Přesto jsem si před časem v mobilu otevřela poznámku a zapisovala věci, o které si píšete, že byste rádi viděli znovu nebo úplňe poprvé. Jen tak.
A právě na téhle schované poznámce je vytvořena nová kolekce. Na vašich nejčastějších dotazech, žádostech a nápadech. Na dalších Nóbl bramborách, Traktorech, Lumpech, Umazaných kolenou nebo Ešusech pro dospělé. 
 
Protože Vám chci poděkovat za to, že to s námi celou dobu táhnete. Že jste našimi věrnými i jednorázovým zákazníky, poděkovat Vám, kdo jste se s kohoutem potkali, seznámili a máte ho rádi. Děkuju že můžu pokračovat, že mě to pořad bavi, že mě to díky Vám baví od prvního nápadu až po poslední štítek. 
Nápisy a oblečky, které jste si nejvíc přáli a dle všeho nejvíc oblíbili, jsme proto hezky učesali, navoněli, přidali jim nový lesk, doplnili o pár vyžádaných novot a hurá. ❤️
 
Víte, protože zákazník není jen pán. Zákazník je odměna. Je to radost, zadostiučinění, nezměřitelná výplata, velká motivace a v neposlední řadě klid. 
 
Děkuju Vám za tyhle už téměř tři roky s Vámi a pět kolekcí, ze kterých nám ve skladu nezbylo téměř nic. Za každý jeden nákup, za každý návrat pro další, za každý komentář, zaslanou fotku nebo sdílenou radost. 
Pokud se za ty tři roky stalo alespoň párkrát, že jste kvůli našemu nápisu na triku nebo sukni s kapsou vzali děti do přírody, zastavili se a strávili s nimi chvíli “venku” nebo je nechali chvíli růst trochu “divoce”, vyplatila se každá zlomená jehla a bolavej prst. 
 
Díky.
Tereza